سولومون | بلیط هواپیما | پرواز داخلی | پرواز خارجی | هتل داخلی | هتل خارجی

سیستم رزرواسیون آنلاین سولومون ارائه دهنده انواع خدمات گردشگری در ایران، معتبرترین و جامع ترین سایت فروش آنلاین پرواز و هتل

سولومون | بلیط هواپیما | پرواز داخلی | پرواز داخلی | هتل داخلی | هتل خارجی

بلیط ارزان ارومیه

 بلیط ارزان ارومیه

ارومیه بزرگترین شهر و مرکز استان آذربایجان غربی است که دهمین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر در ارتفاع 1330 متری از سطح دریا و در کنار رودخانه شهر چای (رودخانه اصلی شهر) در دشت ارومیه قرار دارد. دریاچه ارومیه یکی از بزرگترین دریاچه های نمک جهان در شرق و منطقه مرزی کوهستانی ترکیه در غرب این شهر واقع شده است. ساکنان این شهر عمدتاً آذربایجانی هستند که حدود 90 درصد آنها به زبان آذربایجانی صحبت می کنند. اقلیت های کرد، فارس، آشوری و ارمنی نیز در ارومیه زندگی می کنند. برای خرید بلیط چارتر هواپیما، خرید اینترنتی بلیط و یا خرید بلیط اتوبوس و قطار ارومیه می توانید از سایت سولومون استفاده کنید.

میتوانید با خرید بلیط چارتر هواپیما از سولومون به ارومیه سفری آسان داشته باشد
ترک‌های آذربایجان مانند سایر اقوام ایرانی جشن‌ها و مراسم‌هایی مانند نوروز، عید قربان و با را با تفاوت‌هایی جزئی برگزار می‌کنند. موسیقی عاشیق یکی از ویژگی های ترک زبانان جهان است که در ایران نسخه های متفاوتی دارد. در این میان همانطور که بسیاری از کارشناسان این هنر در مورد ارومیه گواهی می دهند، اصلی ترین و قدیمی ترین نسخه جهانی این هنر متعلق به ارومیه است که تا به امروز خاستگاه خود را حفظ کرده است. موسیقی آشیک سبک های منحصر به فرد خود را دارد و موسیقی آشیک ارومیه به عنوان قطعه ای از فرهنگ آذربایجان در میراث ملی ایران به ثبت رسیده است. ارومیه دارای فرهنگ غنی، موزه ها، اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری فراوانی است که می توانید با خرید بلیط چارتر هواپیما، خرید بلیط اینترنتی و یا خرید بلیط اتوبوس و قطار به این شهر زیبا سفر کنید.
ارومیه تقریباً یک قرن پیش مرکز مهم آموزش عالی بود. در واقع دانشکده پزشکی ارومیه که توسط جوزف کوکران و تیمی از همکاران پزشکی آمریکایی در سال 1878 ساخته شد، اولین دانشگاه مدرن ایران است. متاسفانه این دانشکده حتی قبل از تأسیس اولین دانشگاه رسمی ایران (دانشگاه تهران) تعطیل شد. امروزه ارومیه با دارا بودن چندین دانشگاه و موسسه دولتی و خصوصی به مرکز آموزشی مهم کشور تبدیل شده است.

 

خرید اینترنتی بلیط ارومیه 
دریاچه ارومیه یک دریاچه آب شور در شمال غربی ایران است. این دریاچه دو استان آذربایجان شرقی و غربی را از هم جدا می کند. دریاچه ارومیه بزرگترین دریاچه خاورمیانه و دومین دریاچه بزرگ آب شور روی زمین بود. دریاچه ارومیه یک منطقه حفاظت شده بین المللی است که به عنوان ذخیره گاه زیست کره یونسکو شناخته می شود. این دریاچه دارای بیش از صد جزیره کوچک و صخره است که به عنوان نقطه توقف تعدادی از گونه های پرندگان در طول مهاجرت آنها شناخته شده است، از جمله فلامینگو، پلیکان، الیس، چاله، صدف، آووکادو، فولاد و قورباغه. خشکسالی اخیر سطح آب سالانه دریاچه را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. این به نوبه خود باعث افزایش شوری دریاچه و کاهش مهاجرت هزاران پرنده از جمله فلامینگوهای بزرگ شده است. شوری آب به ویژه در نیمه شمالی پل دریاچه ارومیه افزایش یافته است. لازم به ذکر است که در دهه 70 بیش از 186 گونه پرنده در این پارک ثبت شده است که بسیاری از آنها سال هاست به دریاچه ارومیه سفر نکرده اند. البته هنوز هم بسیاری از مناطق دریاچه نه تنها زیبایی چشمگیری دارند، بلکه اکوسیستم های منحصر به فردی را نیز دارند که مکان هایی را برای زاد و ولد پرندگان فراهم می کند. متاسفانه در سال های اخیر به دلیل بسته شدن سد روی رودخانه های منتهی به دریاچه و پرداخت نشدن حق آبه این دریاچه تقریباً خشک شده است. شما می توانید با استفاده از سایت موجود در بلیط، برای خرید بلیط چارتر هواپیما، خرید اینترنتی بلیط و یا خرید بلیط اتوبوس و قطار به این شهر زیبا و تاریخی سفر کنید و از اقامت و گشت و گذار در ارومیه نهایت لذت را ببرید.

موارد مرتبط

بهترین کافه های شیراز

بهترین کافه های شیراز

برای آشنایی با کافی شاپ ها و کافه های خوب شیراز با این مقاله از وبلاگ سولومون همراه باشید تا بهترین جاها برای کافه گردی در شیراز را به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب
سفارت آلمان در تهران

سفارت آلمان در تهران

به صفحه سفارت آلمان در ایران خوش آمدید، در این صفحه با اطلاعات سفارت شامل آدرس و تلفن سفارت آلمان، وقت سفارت، سفیر آلمان، خدمات کنسولی آلمان آشنا می‌شوید.

ادامه مطلب

0 نظر
نوشتن نظر